Ez a weboldal sok más oldalhoz hasonlóan HTTP-sütiket használ a jobb működés érdekében. Amennyiben nem fogadsz el minden sütit, az oldal egyes pontjai nem biztos, hogy megfelelően működnek. A sütikről bővebben olvashatsz az Adatkezelési tájékoztatóban. Adatkezelési tájékoztató
Termékek Menü
Ön itt jár: > >

GYIK

Kell-e magam regisztrálnom a vásárláshoz?

Természetesen nem kell regisztrálni. Regisztráció nélkül is van lehetőség a webáruházban való vásárlásra. Ugyanakkor megéri regisztrálni, hiszen következő alkalommal nem kell újra megadni a számlázási és szállítási adatokat, így sokkal gyorsabb a vásárlási folyamat.

A regisztráció másik előnye, hogy a kedvezményre jogosító kuponokat csak regisztrált vásárlók tudják érvényesíteni.

Van minimális rendelési érték?

A webáruházban történő vásárlás esetén a minimális rendelési összeg nincsen.

Mennyibe kerül a szállítási költség?

A szállítási költség függ a szállítás módjától és a rendelési értéktől. 

10.000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás a postán maradó, illetve a Posta Pontra és Postaautomatába történő rendelés esetén ingyenes. 

Szállítási módok és díjak: 

Rendelési érték Házhoz szállítás MPL Postán maradó MPL Postapont MPL Csomagautomata Pick Pack Pont

0 - 9.999 Ft

10.000 - 14.999 Ft

990 Ft

990 Ft

790 Ft

ingyenes

790 Ft

ingyenes

790 Ft

ingyenes

1.150 Ft

1.150 Ft

15.000 Ft felett*

ingyenes ingyenes ingyenes ingyenes

ingyenes

Utánvét

(szállítási költséghez
hozzáadódik) 

+250 Ft Pick Pack Ponton történő fizetés esetén

+250 Ft minden más szállítási mód esetén

* kivéve táskák, gyerek bőröndök és hátizsákok, 20.000 Ft feletti rendelés esetén él az ingyenes szállítási költség.

 

Magyarország területén kívülre nincs módunkban szállítani.

Két megrendelést adtam le egy nap, kétszer kell fizetnem a szállítási díjat?

Minden nap összesítjük a megrendeléseket és amennyiben egy vevőtől több rendelés is érkezett, telefonon egyeztetünk vele, hogy mehet-e a rendelés egy csomagban. Természetesen ilyenkor csak egyszer kell a szállítási díjat kifizetni.

Személyes átvételre van lehetőség?

Csak webáruházként működünk, így a csomagok személyes átvételére nincs fenntartott üzlethelyiség.

Hogyan tudom kifizetni a termékeket?

1. SimplePay Online Fizetési Rendszeren keresztül díjbekérő alapján

A SimplePay Online Fizetési Rendszert az OTP Mobil Kft. fejleszti és üzemelteti. Az OTP Mobil Kft. az OTP Csoport tagja. A SimplePay egyszerű és biztonságos fizetési megoldás.

A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatása keretében kínált fizetési eljárással. Online fizetés során a rendelés esetén kért adatok megadását követően a webáruház fizetést előkészítő oldaláról a SimplePay biztonságos fizetőoldalára kerül át a vásárló, ahol a fizetéshez szükséges kártyaadatokat szükséges megadni. A SimplePay fizetőoldal adattartalmáról a kereskedő nem szerez tudomást, mivel az tőle független és védett internetes oldal.

Bővebb információ a SimplePay Fizetési Tájékoztatójában olvasható.

2. Átutalással

Saját banki felületről indított átutalással.

Fontos! Átutalás esetén a közleményben a beazonosíthatóság érdekében fel kell tüntetni a rendelés azonosító számát!

3. Utánvéttel

Lehetőség van a csomag átvételekor történő fizetésre is. Ebben az esetben a termék árát készpénzben kell kiegyenlíteni

- Házhoz szállítás esetén a futárnak

- Postán maradó csomag esetén a postán.

Az utánvét díját a szállítási költség nem tartalmazza, ahhoz + 250 Ft hozzáadódik még.

4. Pick Pack Ponton

A rendelés a megadott Pick Pack Ponton is kifizethető készpénzzel vagy bankkártyával, az adott átvételi helytől függően.

A szolgáltatás díja 250 Ft a szállítási díjon felül.

Mikor kapom meg a rendelésemet?

A 14 óráig beérkezett megrendeléseket másnap kézbe veheti. A 14 óra után beérkezett megrendelések feldolgozása a következő napi rendelésekkel együtt történik. A csomag 2-3 munkanapon belül érkezik meg az Önhöz vagy az Ön által választott átvételi pontra (MPL csomagautomata, PickPack Pont, posta).

Módosíthatok a rendelésemen?

Természetesen van lehetőség a rendelés változtatására - törölheti vagy kiegészítheti - mindaddig, amíg a futárnak át nem adtam a csomagot és a szállítási visszaigazolást el nem küldtem.
Fontos megjegyezni, hogy ezzel a szállítási idő meghosszabbodhat.

A változtatásokat email-ben az info@utipoggyasz.hu címre küldheti, vagy egyeztetheti velem telefonon is a +36 30 206 6122 telefonszámon.

Hogyan kapok számlát a rendelésemről?

A megrendeléshez kapcsolódó számla minden esetben a termékekkel együtt kerül kézbesítésre.

 

Van üzlet, ahol személyesen meg tudom nézni a termékeket?

Az Útipoggyász kizárólag webáruházként működik, nincsen üzlet vagy mintabolt, ahol úgy tudsz válogatni mint egy hagyományos boltban.

Több kiállításon, rendezvényen részt veszünk, ahol lehetőség van a termékeket személyesen megnézni. Tervben van "nyílt napok" szervezése is, ahol megismerkedhet a bőrönd rendezőkkel alaposabban. Ha ezekről a lehetőségekről szeretne értesítést kapni, iratkozz fel a hírlevélre.

Nem tetszik, amit rendeltem. Visszaküldhetem?

Erre az esetre 30 napos pénz visszafizetési garanciát biztosítunk. A szükséges elállási nyilatkozat itt tölthető le.

 

Nem kapott választ a kérdésére? Írjon nekem!